Saturday, February 21, 2009

Yay! Weekend's Here!

The weekend is here again, Yay!!! And what a better way for me to "celebrate" than to give my desktop a new look. Went about it after reading Spare Change's makeover for his desktop. So, I decided to clear all my Windows Vista icons, install RocketDock and have 3 photos of my lovely gorgeous Daniel Henney staring at me! My Windows' desktop looks so clean and absolutely breathtaking now! Hahaha....

Have a great weekend everyone! I know I will ;o)


My desktop

7 comments:

Precious Pea said...

Wooooaahh!! HOOOOTT!!! Nice nice!! Have a good weekend!

kat said...

Ooohh.. to me, the sexiest part of a man is that bit just above the pants. Is that the joint?? Where the thighs join with the torso? So peekaboo.. with a trail of hair leading down south. Turns me off if the pants do drop tho.. :D

Ethan said...

Wah ignore my comment on my blog. Haha I can see the desktop here.

Btw its also possible to change the icons on Rocketdock. You can even change the whole dock's design leh!

Anonymous said...

huh -- Rocketdock??? too technical-let us just get down to what really counts .. yes, only Daniel Henney matters loh!! Come to Mama!!! - mp

teckiee said...

why la u like the fellar so much...

backStreetGluttons said...

We really think you need to makeover the skinny desktop again, for Daniel's still growing . We will be happy to replace him for once coz we are more solid (everywhere)and also for real
LOL !

wmw said...

Precious P : Heh heh he...H.O.T!!!!!!

Kat : Yes, me too! I like it that way with the pants on!

Ethan : Need more time to fiddle with it. Thanks!

MP : Hahaha......

Teckiee : 'Cos he's so gorgeous!!!

BSG : *faints* LOL!